Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Οι Α΄ και Β΄ τάξεις στο ¨Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας¨.

Πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων οι τάξεις Α΄ και Β΄ πήγαν στο Θέατρο Σοφούλη και είδαν τη θεατρική παράσταση ¨Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας¨ του Ουίλιαμ Σαίξπηρ, σε διασκευή για παιδιά. Έτσι και εμείς αποφασίσαμε να μάθουμε για το πώς πέρασαν και πώς τους φάνηκε η παράσταση. Πήραμε το μαγνητοφωνάκι συνεντεύξεων και ξεκινήσαμε... 
Αγγελική Μ., Θεοδοσία Γ./ΣΤ1΄


Την προηγούμενη εβδομάδα η τάξη μας, η Α΄ και η Β΄ τάξη πήγαμε στο θέατρο και είδαμε την παράσταση ¨Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας¨. 
Ήταν μια νεράιδα και ο άντρας της διέταξε ένα φίλο του να πάρει ένα λουλούδι μαγικό για να το ρίξει στα μάτια της νεράιδας για να ερωτευτεί όποιον έβλεπε πρώτο όταν θα ξυπνούσε. Και αυτή είχε κοιμηθεί και όταν ξύπνησε είδε ένα γάιδαρο και τον ερωτεύτηκε...


Εμένα μου άρεσε η νεράιδα γιατί ήταν πολύ όμορφη και φορούσε ωραία ρούχα. 
Μαρία  

Εμένα μου άρεσε ο γάιδαρος και η νεράιδα γιατί ο γάιδαρος ήταν πολύ αστείος και η νεράιδα είχε ωραία ρούχα.
Κωνσταντίνα 

Κωνσταντίνα Κ., Μαρία Δ./ Β1΄. 

Εμένα μου άρεσε πώς ξεκίνησε το θέατρο. Είχε τραγούδια. Το θέατρο ήταν μεγάλο. Ήταν στο θέατρο μια γάτα που έσκισε το πανί. Είδαμε και τη θάλασσα και το Λευκό Πύργο, μέσα από το λεωφορείο. Είχε κι άλλη τάξη εκεί. Είχε δευτέρα, είχε πρώτη και είχε και μεγάλη. Μετά διάλεξαν ένα παιδί και τον κάνανε πρίγκιπα. Έκαναν κάποιοι κάτι και η πριγκίπισσα γελούσε. Αυτό ήταν το πιο αστείο. Ο ένας κοιμότανε δηλαδή, κι ο βασιλιάς, όταν αυτός κοιμότανε έριχνε στα μάτια του κάτι και αυτός ερωτευότανε μια άλλη. Ήταν πολύ περίεργο. Η νεράιδα ερωτεύτηκε έναν σαν ζώο. Στο θέατρο δεν μπορούσα να φάω. Είχα και βιβλίο και δεν μπορούσα καθόλου να διαβάσω. Μου άρεσε το θέατρο. Έχω πάει πολλές φορές στο θέατρο με τον μπαμπά μου. Στο λεωφορείο ο ήλιος ερχότανε κι από εδώ κι από εκεί, κι από εδώ κι από εκεί και έβαλα μπροστά στο παράθυρο το μπουφάν και κοιμήθηκα. 


Ειρήνη Ζ., Α1΄.

Εγώ δεν κοιμήθηκα στο λεωφορείο. Στο θέατρο μου άρεσε που φορούσαν πολύχρωμες στολές και λέγανε μερικά αστεία. Είδαμε  τη θάλασσα και είχε μες στη θάλασσα και καράβια. Και είδαμε και το Λευκό Πύργο.


Ράνια Λ, Α1΄.

Στο θέατρο πέρασα πάρα πολύ ωραία και τα παιδιά χαρήκανε και ήταν διασκεδαστικό, είχε πολύ πλάκα. Περισσότερο με άρεσε με το λουλούδι που έριχναν στα μάτια. Ένας κοιμότανε και ο βασιλιάς έριχνε το λουλούδι πάνω στα μάτια και μετά αγαπούσε μια άλλη. Αυτό μου άρεσε πιο πολύ. Και οι στολές μου άρεσαν. Και που άλλαζαν λίγο λίγο ρόλους. Είχε μια πριγκίπισσα που ήταν και λίγο νεράιδα, εεε... μέτρια.

Δέσποινα Στ., Α2΄.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου