Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Φανταστική συνέντευξη με ένα γιατρό μετανάστη.


Τα τελευταία 2-3 χρόνια στην Ελλάδα παρατηρείται αύξηση της μετανάστευσης εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Πολλοί Έλληνες αναγκάζονται να μεταναστεύσουν, να αναζητήσουν μια καλύτερη τύχη στο εξωτερικό. Η διαφορά με τη μετανάστευση της δεκαετίας του ΄60 είναι ότι σήμερα μεταναστεύουν όχι μόνο απλοί εργαζόμενοι, άνθρωποι χωρίς κάποιο επάγγελμα, αλλά πολλοί πτυχιούχοι, όπως γιατροί, νηπιαγωγοί, νοσοκόμοι κ.ά. Αυτοί μπορούν να βρουν πιο εύκολα εργασία στο εξωτερικό. Έτσι, είπαμε να πάρουμε μια μικρή φανταστική συνέντευξη από έναν Έλληνα γιατρό που θέλει να μεταναστεύσει. Φτιάξαμε τις ερωτήσεις και σκεφτήκαμε τις απαντήσεις που πιθανόν να μας έδινε.

  • Πώς σας λένε και πόσο χρονών είστε;

Ονομάζομαι Μιχάλης και είμαι 27 χρονών.

  • Ποιο το επάγγελμά σας;

Είμαι γιατρός, παθολόγος.

  • Ποιος είναι ο λόγος που θέλετε να μεταναστεύσετε;

Ψάχνω από τότε που τελείωσα τις σπουδές μου για δουλειά, αλλά δεν έχω καταφέρει να βρω μια σταθερή εργασία. Έχω απογοητευτεί.  Όταν βρίσκω κάτι είναι με πολύ λίγα χρήματα.

  • Πού θέλετε να μεταναστεύσετε;

Θέλω να μεταναστεύσω στη Γερμανία και να δουλέψω σε ένα μεγάλο νοσοκομείο της Γερμανίας.


  • Πιστεύετε ότι θα τα καταφέρετε;

Ναι, έχω ενημερωθεί ότι υπάρχει μεγάλη ζήτηση στους γιατρούς στη Γερμανία. Ήδη έχω μιλήσει με νοσοκομεία. Έχω στείλει το βιογραφικό μου και πιστεύω ότι θα βρω εύκολα μια καλή δουλειά.

  • Η γλώσσα πιστεύετε ότι θα σας δυσκολέψει; Ξέρετε Γερμανικά;

Πιστεύω όχι. Γνωρίζω ήδη Αγγλικά και εδώ και δύο χρόνια μαθαίνω τη γερμανική γλώσσα ώστε να μπορέσω να φύγω στη Γερμανία.

  • Σας τρομάζει η ιδέα να ζήσετε σε ένα ξένο περιβάλλον, σε μια ξένη χώρα;

Ναι, γιατί δε γνωρίζω κανέναν εκεί. Εδώ έχω την οικογένειά μου, τους φίλους μου. Θα είναι δύσκολο να προσαρμοστώ. Θα πρέπει να αλλάξω τρόπο ζωής, να αλλάξω κάποιες συνήθειές μου.


Δέσποινα Κ., Παναγιώτης Αρ./ΣΤ1΄

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου