Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

4ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής: Οι εντυπώσεις μας


Το συνέδριο μου άρεσε πολύ. Όλες οι εργασίες ήταν υπέροχες. Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία. Δε μου άρεσε που είχε πρόβλημα ο ήχος στην παρουσίασή μας. 
Χρύσα Χ. (ΣΤ3΄)



Στο 4ο Συνέδριο Πληροφορικής, όλες οι εργασίες που είδαμε ήταν απίθανες. Εμένα μου άρεσε πιο πολύ ¨Ο Καραγκιόζης χάκερ¨ γιατί ήταν κάτι το ιδιαίτερο και δεν το έχουμε ξαναδεί σε παραστάσεις του Καραγκιόζη και φυσικά μας έκανε να... γελάσουμε. Επίσης το σχολείο με παιδιά με ειδικές ανάγκες από την Κατερίνη που μας έδειξαν πώς μαθαίνουν γράμματα, αριθμούς κ.ά με τον Η/Υ και το διαδίκτυο. Δηλαδή διασκεδάζουν και μαθαίνουν και αυτό είναι ωραίο. Κι οι άλλες όμως παρουσιάσεις δεν ήταν άσχημες...
Δήμητρα Κ., (Ε1΄)


Το συνέδριο μου άρεσε πολύ. Είδα εξαιρετικές εργασίες και με εντυπωσίασε ένα Λύκειο που είχε κατασκευάσει ένα τηλεκατευθυνόμενο αυτοκίνητο. Θα ΄θελα να ξαναέχω στο μέλλον την ίδια εμπειρία μαζί με τους συμμαθητές μου από το Δημοτικό.
Κατερίνα Χα. (ΣΤ3΄)


Στο συνέδριο πέρασα υπέροχα. Τα συναισθήματα μου δεν μπορώ να σας τα περιγράψω. Τα κάλυψαν το άγχος και η αγωνία, για τα αποτελέσματα της παρουσίασής μας. Οι υπόλοιπες παρουσιάσεις ήταν φανταστικές, για αυτό είμαι υπερήφανη που περάσαμε και εμείς από το προσυνέδριο στο συνέδριο. Το μόνο που δε μου άρεσε ήταν που δεν έπαιξε ο ήχος μας και που δε μας έκαναν ερωτήσεις για την εργασία μας.
Παναγιώτα Κ. (Ε1΄)


Πιστεύω πως όλες οι εργασίες Δημοτικού-Γυμνασίου-Λυκείου, αξίζουν ένα μεγάλο μπράβο. 

Κατερίνα Χ. (ΣΤ3΄)

Χθες πήγαμε στο Συνέδριο Πληροφορικής και περάσαμε υπέροχα. Μου έκανε εντύπωση η παρουσίαση του ειδικού σχολείου, παρόλο που δεν έπαιξε ο ήχος τους. Μ΄ άρεσε επίσης όταν δύο παιδιά μας παρουσίασαν ένα αυτοκίνητο που έφτιαξαν, το οποίο μπορούσε να κουνηθεί με το χαρτί. Δε μου άρεσε που δεν έπαιξε η μουσική μας. Ήταν όμως μια πολύ ευχάριστη εμπειρία.
Ιωάννα Κ. (Ε1΄)


Το Συνέδριο ήταν μια υπέροχη εμπειρία! Βέβαια θα ήταν καλύτερο αν έπαιζε ο ήχος που είχαμε βάλει στην παρουσίασή μας, αλλά και έτσι ήταν πολύ καλό!!!

Κλειώ Χ. (ΣΤ3΄)

Υπήρχαν διαφόρων ειδών παρουσιάσεις όπως: ¨Ηλεκτρισμός¨, κάτι για ένα αυτοκίνητο, ¨Ο Καραγκιόζης χάκερ¨ και μια παρουσίαση για τα προγράμματα του υπολογιστή όπου εγώ και τα άλλα κορίτσι δεν καταλάβαμε ΤΙΠΟΤΑ.
Όταν έφτασε η ώρα για τη δική μας παρουσίαση, πήγαμε να διαβάσουμε και τα πήγαμε πολύ καλά κατά τη γνώμη μου. Δυστυχώς όμως δεν έπαιξε η μουσική με μια φωνή να λέει: ¨Ακουουουστε τα μαντάτα, ακούουουστε χωριανοί...¨. Δεν πειράζει όμως. 
Αγγελική Μ. (Ε1΄)


Όλες οι εργασίες των μαθητών ήταν υπέροχες. Πιστεύω ότι εμείς τα πήγαμε πολύ καλά. Αυτή η εμπειρία θα μου μείνει αξέχαστη.

Ταμάρα Π. (ΣΤ3΄)

Χθες πήγαμε στο 4ο Συνέδριο Πληροφορικής. Αυτό το Συνέδριο ήταν στο Πλανητάριο. Όταν μπήκαμε ανεβήκαμε κάτι σκάλες. Από το Συνέδριο μας έδωσαν φακέλους, στον καθένα μας από έναν. Οι φάκελοι είχαν μέσα έναν στυλό, ένα χαρτί για το Πλανητάριο, ένα μπλοκ και ένα πρόγραμμα. Μου άρεσε μια παρουσίαση ¨Ο Καραγκιόζης χάκερ¨. 
Αλέξανδρος Απ. (Ε1΄)

Μου άρεσαν όλες οι εργασίες των άλλων σχολείων στο συνέδριο. Ήταν μια απίστευτη εμπειρία. 
Μαρβίνα Π. (ΣΤ3΄)




Μου άρεσε η παρουσίαση του 5ου Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς γιατί είχε ωραίο θέμα και το 2ο Δημοτικό Σχολείο Λαγκαδά. Επίσης μου άρεσαν τα παιδιά με ειδικές ανάγκες. 
Βασίλης Δ. (Ε1΄)

Μου άρεσαν όλες οι εργασίες που είδα και ειδικά εκείνη με το αμαξάκι. Πιστεύω ότι όλοι βοηθήσαμε στην εφημερίδα μας. 
Μπρούνο Σ. (ΣΤ3΄)




Μου άρεσε ο ¨Ο Καραγκιόζης χάκερ¨. Όταν ανεβήκαμε εμείς το μόνο που με πείραξε ήταν που δεν ακούστηκε ο ήχος μας που έλεγε ότι έκλεψαν το γαϊδούρι... Μόλις κατεβήκαμε και καθίσαμε η Ιωάννα μας είπε ότι της έκλεψαν το σάντουιτς της όσο εμείς παρουσιάζαμε την εργασία μας. 
Θεοδοσία Γκ. (Ε1΄)

Μου άρεσε πολύ γιατί είχα την ευκαιρία να δω διάφορες παρουσιάσεις.
Γιώργος Σ. (ΣΤ3΄)

Μου έκανε εντύπωση η παρουσίαση που έδειχνε τον Καραγκιόζη γιατί ήταν πολύ αστεία και απαιτούσε πολύ δουλειά για να φτιαχτεί. Επίσης μου έκανε εντύπωση η παρουσίαση με το αυτοκινητάκι γιατί και αυτό ήθελε πολύ δουλειά και κόπο για να γίνει. 
Αγγελική Γ. (Ε1΄)


Μου άρεσε πάρα πολύ η παρουσίαση της δικής μας εφημερίδας αλλά μου άρεσαν και οι άλλες παρουσιάσεις. 
Μαρία Σ. (ΣΤ3΄)

Μου άρεσαν όλες οι παρουσιάσεις, αλλά περισσότερο μου έκανε εντύπωση ¨Ο Καραγκιόζης χάκερ¨ γιατί κατά τη γνώμη ήταν αστείος και διασκεδαστικός. Επίσης μου έκανε εντύπωση το χειροκρότημα όταν τελείωνε κάθε παρουσίαση. Θα ήθελα να πάω και του χρόνου στο 5ο Μαθητικό Συνέδριο γιατί πέρασα καταπληκτικά. 
Βικτώρια Κ. (Ε1΄)

Το συνέδριο μου άρεσε γιατί είχα την ευκαιρία να δω και άλλες παρουσιάσεις σχολείων και τη δική μας. 
                                                                           Βασίλης Χ. ( ΣΤ΄3 ) 



Αυτή τη φορά παρουσιάσαμε την εργασία στο Πλανητάριο. Το καλό ήταν ότι οι γονείς μας μπορούσαν να μας δουν στο διαδίκτυο. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασής μας είχαμε ένα πρόβλημα με τον ήχο, όμως εμείς συνεχίσαμε κανονικά. Εύχομαι να ξαναπάμε και του χρόνου. 
Παναγιώτης Αρ. (Ε1΄)


Ήταν ωραία εμπειρία αν και είχα άγχος. Θα ήθελα να έχω ξανά μια τέτοια ευκαιρία.
Παναγιώτης Τσ. (ΣΤ3΄)

Αν και είχα άγχος για τη δική μας παρουσίαση ήταν ωραία εμπειρία. Θα ήθελα να ξαναπάμε. 
Εμένα μου άρεσαν όλες οι παρουσιάσεις αλλά μια παρουσίαση για τα κυκλώματα μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Έδειχνε τα σημαδάκια πώς γράφονται στη Φυσική. Το αρνητικό όμως ήταν ότι έπρεπε να έχουμε λόγο επάνω τα κεφαλάκια μας για να δούμε γιατί καθόμασταν χαμηλά. Παρόλα αυτά περάσαμε πάρα πολύ ωραία. 
Δήμητρα Ρ. Γ. (Ε1΄)




Μου άρεσε το συνέδριο πάρα πολύ γιατί έμαθα πολλά πράγματα.
Γιώργος Χ. (ΣΤ3΄)

Περάσαμε πάρα πολύ ωραία. Μου άρεσαν διάφορες εργασίες αλλά η δικιά μας φυσικά περισσότερο. Δε μου άρεσε που κάποια μεγάλα παιδιά από πίσω μας μιλούσαν και όχι μόνο μιλούσαν αλλά και έβριζαν πολύ. 
Άννα Κ. (Ε1΄)


Μου άρεσε που πήγα στο Συνέδριο. Ήταν μια πολύ μεγάλη εμπειρία για μένα.
Μαρίνα Κ. (Ε1΄)





Υπήρχαν πολύ ωραίες παρουσιάσεις. Η αγαπημένη μου όμως ήταν ¨Ο Καραγκιόζης χάκερ¨. Ήταν πολύ ωραία. Ευχαρίστως θα ξαναπήγαινα. 
Δέσποινα Κ. (Ε1΄)


Μου άρεσε το αμαξάκι που έβαζες ένα βιβλίο ακριβώς από μπροστά του και αυτό οδηγούσε προς το βιβλίο. Πέρασα πολύ καλά.
Γιάννης Λ. (Ε1΄)


Μεγαλύτερη εντύπωση μου έκανε μία εργασία που παρουσίασε την εργασία ¨Ο Καραγκιόζης χάκερ¨. 
Δήμητρα Κ. (Ε1΄) 

Μου άρεσε που υπήρχε πολύ κόσμος στην αίθουσα που παρουσιάζαμε και μια εργασία που θέμα ένα αυτοκίνητο που έφτιαξαν δυο μεγάλα παιδιά. 
Ανθούλα Κ. (Ε1΄)

Μου άρεσε επειδή είχε πολύ κόσμο. Εντύπωση μου έκανε το αμάξι με τους μαγνήτες και η εργασία για τον ηλεκτρισμό.
Έρη Γ. (Ε1΄)


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου