Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Η Δ1΄ παρουσιάζει ¨Το κόκκινο κορδόνι¨ της Βασιλικής Νευροκοπλής

Το βιβλίο αυτό πέρασε ένα πολύ σημαντικό μήνυμα: Ό,τι κάνει ο άνθρωπος με κέφι και χαρά φέρνει την ευτυχία. Οτιδήποτε μικρό και ασήμαντο όταν προσφέρεται από καρδιάς, χαρίζει ευτυχία. Όταν κάνουμε κάτι που μας αρέσει και το αγαπάμε του δίνουμε ζωή και μπορούμε να πετύχουμε κάτι τέτοιο αρκεί να το θέλουμε. 
Πολλές φορές ο άνθρωπος εισπράττει χαρά από κάτι πολύ μικρό και ασήμαντο. Ένα τέτοιο μικρό και ασήμαντο ήταν το κόκκινο κορδόνι, που κατάφερε με την αγάπη της η Ηρώ να επαναφέρει το γέλιο, τη χαρά, την ευτυχία σε ολόκληρη την πολιτεία. 

Τα παιδιά της Δ1΄ και η κυρία τους 



Τι μας άρεσε...

Εμένα μου έκανε εντύπωση που ο πρίγκιπας ζωγράφιζε και όλα τα παιχνίδια γίνονταν λυπημένα. 
Στέργιος Δ. 

Μου άρεσε πολύ η εικονογράφηση του βιβλίου επειδή ήταν πολύχρωμη και είχαν φαντασία. 
Σταύρος Αρ. 

...όταν ήρθε το κορίτσι και τα έκανε όλα χαρούμενα. 
Ιορδάνης Κ. 

...που το κοριτσάκι πήγε στο βασιλόπουλο και του έδειξε τι είναι η χαρά.
Άννα Κ. 

Μου άρεσε που η Ηρώ έφτιαξε το πρόσωπο του πρίγκιπα με το κόκκινο κορδόνι. 
Μάρθα Α. 

Εμένα μου άρεσε που το κορίτσι πήγε στον πρίγκιπα και τον έκανε χαρούμενο. 
Χρύσα Κ. 

Από το παραμύθι μου άρεσε όταν το κόκκινο κορδόνι έκανε τους ανθρώπους χαρούμενους. 
Βάγια Β. 

...όταν ο πρίγκιπας βρήκε πάλι τη χαρά του. 
Τζίνα Β. 

Μου άρεσε όλο το βιβλίο αλλά πιο πολύ στο τέλος που ήρθε το κοριτσάκι στον πρίγκιπα και τον βοήθησε να βρει το σωστό δρόμο και να ξαναζωντανέψει τα πράγματα. 
Χρήστος Γ. 

Εμένα μου άρεσε που όλα στο τέλος έγιναν πιο όμορφα από ότι ήταν. 
Σίμος Β. 

Μου άρεσε το τέλος που όλα ήταν πάλι καλά.
Αντώνης Ζ. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου