Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Εντυτώσεις της ΣΤ3΄ και της Ε1΄ από το Προσυνέδριο Πληροφορικής


Την Τετάρτη 28 Μαρτίου οι τάξεις Ε1΄ και Στ3΄ συμμετείχαμε στο Προσυνέδριο Δυτικής Θεσσαλονίκης του 4ου Μαθητικού Συνεδρίου Πληροφορικής, που έγινε στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου.
Εκεί είδαμε διάφορα θέματα που παρουσίασαν τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Εμείς παρουσιάσαμε τη σχολική μας εφημερίδα τους ¨Ντελάληδες¨. Μερικά θέματα που παρουσίασαν τα άλλα σχολεία ήταν τα greeklish, τα emoticons, για τη φύση και το περιβάλλον. Μου άρεσαν αρκετές από τις παρουσιάσεις, αλλά περισσότερο εκείνη με τα greeklish και φυσικά η... δικιά μας.  Ήταν ωραία που πήραμε και εμείς μέρος. Μόλις τελείωσαν οι παρουσιάσεις των σχολείων, στον εξωτερικό χώρο του κτηρίου υπήρχε μπουφές με τυροπιτάκια και χυμούς. Ήταν πολύ νόστιμα και για αυτό άλλωστε... ο Ρωμανός της τάξης μας έφαγε 7 τυροπιτάκια και ήπιε 3 χυμούς. 
Αγγελική Μ. (Ε1΄)

Εμένα μου άρεσαν σχεδόν όλα τα σχολεία, γιατί από το καθένα μάθαμε κάτι διαφορετικό, κάτι ξεχωριστό. Επίσης κάποιες παρουσιάσεις ήταν διασκεδαστικές και αστείες. Η δική μας όμως ήταν όλα τα παραπάνω. Αυτή την εμπειρία δε θα την ξεχάσω ποτέ.
Αντωνία Τ. (ΣΤ3΄)

Εντύπωση μου έκανε ο αριθμός των σχολείων που πήραν μέρος αλλά και οι ωραίες εργασίες που μας παρουσίασαν. Είμαι ενθουσιασμένος που πήρα μέρος και θα ήθελα να ξαναπάω.
Παναγιώτης Αρ. (Ε1΄)

 Μου άρεσε  που έρχονταν κόσμος και  έδειχνα την εφημερίδα μας στον Η/Υ που είχαμε έξω από το χώρο του Προσυνεδρίου και με ρωτούσαν το όνομα του μπλογκ της εφημερίδας.
Αλέξανδρος Χ. (ΣΤ3΄)


Έμενα μου έκανε μεγάλη εντύπωση μια εργασία που παρουσίασαν δύο κορίτσια του Γυμνασίου με θέμα πώς ονειρευόμαστε το σχολείο και για τα δικαιώματα μας ως μαθητές. 
Μελίνα  Ατ. (Ε1΄)

Ήταν ωραία, διότι δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο. Όλες οι εργασίες ήταν ωραίες. Μακάρι να ξαναπάμε.
Πάνος Τ. (ΣΤ3΄)

Μου άρεσε η παρουσίαση που έκαναν παιδιά από το Λύκειο για τα greeklish και η παρουσίαση ενός Δημοτικού για το περιβάλλον. Θα ήθελα και του χρόνου να πάρουμε μέρος στο Προσυνέδριο Πληροφορικής. 
Βικτωρία Κ. (Ε1΄)

Όλα τα σχολεία που συμμετείχαν φάνηκε ότι έκαναν μεγάλη προσπάθεια για να φτάσουν στο Προσυνέδριο. Επίσης μου έκανε εντύπωση ο αριθμός από τα τυροπιτάκια που έφαγε ο Ρωμανός.
Αγγελική Γ.(Ε1΄) 

Όλα τα σχολεία είχαν ωραίες εργασίες. Μου έκανε εντύπωση ότι προλάβαμε σε δύο ώρες να δείξουμε όλα τα σχολεία τις εργασίες μας. Θα ήθελα να ξαναπάω εκεί!!!
Δήμητρα Κ. (Ε1΄)

Το προσυνέδριο ήταν πολύ ωραίο. Όλες οι παρουσιάσεις ήταν εντυπωσιακές. Ήταν μια υπέροχη εμπειρία.
Χρύσα Χ. (ΣΤ3΄)

Όταν έφθασε η σειρά μας να παρουσιάσουμε την εργασία μας με είχε ¨καταπιεί το άγχος¨. Όμως τελικά πιστεύω ότι τα πήγα μια χαρά.
Παναγιώτα Κ. (Ε1΄) 

Μου άρεσε πολύ η εμπειρία του προσυνεδρίου και θα ήθελα να δω περισσότερες παρουσιάσεις.
Δημήτρης Π. (ΣΤ3΄)

Οι αγαπημένες μου παρουσιάσεις ήταν μια που την παρουσίαζαν κάποια αγόρια του Λυκείου με θέμα τα ¨Greeklish¨ και μια άλλη που την παρουσίασαν δύο κορίτσια και είχε θέμα ¨Το σχολείο¨.
Μαρίνα Κ. (Ε1΄)

Στο προσυνέδριο είδα διάφορες εργασίες και έμαθα πολλά πράγματα.
Στέλιος Τ. (ΣΤ3΄)

Εμένα μου άρεσαν όλες οι εργασίες. Περισσότερο μου άρεσε εκείνη που μιλούσε για τα παλιά χρόνια και εκείνη για την ιστορία του Ευόσμου. Πέρασα πολύ ωραία και θα ήθελα και στην Στ΄ τάξη να ξαναπάμε.
Ραφαηλία-Δήμητρα Γ. (Ε1΄)


Στην αρχή δεν ήθελα να πάω, αλλά τελικά άξιζε τον κόπο αφού έμαθα πολλά.
Γιώργος Χ. (ΣΤ3΄)

Μπορώ να πω ότι πολλές εργασίες ήταν ωραίες αλλά μερικές ήταν ακαταλαβίστηκες για την ηλικία μας. Όταν έφτασε η σειρά μας να παρουσιάσουμε την εργασία μας όλοι είχαμε πολύ άγχος. Όμως μόλις σηκωθήκαμε οι συμμαθητές μας φώναξαν και χειροκρότησαν δυνατά για να μας εμψυχώσουν. 
Ανθούλα Κ.  (Ε1΄)
Στο προσυνέδριο της πληροφορικής της πρωτοβάθμιας  και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μου άρεσαν οι εργασίες όλων, γιατί μάθαμε καινούρια πράγματα.
Μαρβίνα Π. (ΣΤ3')

Μεγάλη εντύπωση μου έκανε ότι ήρθε πολύς κόσμος όπως και ο Δήμαρχος, κάποιοι άλλοι διευθυντές και μας είπανε καλά λόγια για τις εργασίες που κάναμε.
Δήμητρα Κ. (Ε1΄)


Το προσυνέδριο που έγινε στο πολιτιστικό κέντρο Ευόσμου ήταν μια αξέχαστη εμπειρία. Όταν ήρθε η δική μας η σειρά και είχα ήδη δει τα προηγούμενα σχολεία, σκέφτηκα ότι θα ήταν ωραίο να βάζαμε και εμείς μουσική υπόκρουση. Κατά τα άλλα πιστεύω πως όλες οι προσπάθειες όλων των σχολείων ήταν δημιουργικές. Ανυπομονώ να βγουν τα αποτελέσματα και να πάμε στο συνέδριο!!!
Κλειώ Χ. (ΣΤ3΄)

Μου άρεσαν ιδιαίτερα οι παρουσιάσεις που μιλούσαν για τα greeklish και η δική μας παρουσίαση. Μου άρεσε πολύ το Προσυνέδριο και ελπίζω να μας πάρουν στο άλλο συνέδριο στο Πλανητάριο. Έξω μας κέρασαν τυροπιτάκια και χυμούς. Όλοι φάγαμε από ένα όμως ο συμμαθητής μας ο Ρωμανός έφαγε... εφτά!!!
Ιωάννα Κ. (Ε1΄) 


Πέρασα υπέροχα και πιστεύω ότι η εργασία μας ήταν εκπληκτική, όπως και των άλλων σχολείων που επίσης έκαναν εξαιρετική δουλειά.
Αντώνης Χ. (ΣΤ3΄)

Πιο πολύ μου άρεσε η παρουσίαση που έκαναν τα μεγάλα αγόρια για τα greeklish και η παρουσίαση που έκαναν οι δικές μας τάξεις. Κάποια κορίτσια από μια Ε΄ τάξη παρουσίασαν για τα δάση και το περιβάλλον. Είδαμε και άλλες πολλές παρουσιάσεις και μου άρεσαν όλες. 
Πέτρος Λ. (Ε1΄) 
Ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία. Κι όταν ήρθε η σειρά μας χάρηκα πολύ.
Βασίλης Χ. (ΣΤ3΄)

Στο Προσυνέδριο όλα τα παιδιά πέρασαν τέλεια, αλλά πιο τέλεια πέρασα εγώ. Είδαμε διάφορες εργασίες σχολείων και μας άρεσαν τα περισσότερα. Η παρουσίαση ατου ΕΠΑΛ ήταν καταπληκτική. Όταν ήρθε η ώρα της δικιάς μας παρουσίασης γελάσαμε γιατί έλεγε ¨έκλεψαν το γαϊδούρι από του Μήτρου το μαντρί¨. Ωραίο ήταν στο τέλος που μας έδωσαν τυροπιτάκι και χυμό. Έφαγα 7!!!
Ρωμανός Κ. (Ε1΄) 

Μου άρεσαν όλες οι παρουσιάσεις. Η εφημερίδα μας ήταν φανταστική. Μου άρεσε πολύ η παρουσίασή της στο προσυνέδριο. Ειδικά η αρχή που ακούστηκε η φωνή του ντελάλη. Ήταν αστείο.
Μαρία Σ. (ΣΤ3΄)

Το προσυνέδριο σίγουρα αποτελούσε μία αξέχαστη εμπειρία. Όλα ήταν πολύ ωραία! Πιστεύω ότι μπορούμε να πάμε στο συνέδριο, γιατί η παρουσίαση της εφημερίδας μας ήταν εξαιρετική. Ακόμη μου άρεσε που μετακινηθήκαμε στο χώρο με λεωφορεία του δήμου μας. Τέλος, θέλω να δώσω συγχαρητήρια και στα άλλα παιδιά που έκαναν καταπληκτική δουλειά.
Νίκος Τ. (ΣΤ3΄)

Μου άρεσαν όλες οι παρουσιάσεις. Πιστεύω πως εμείς τα πήγαμε πολύ καλά. Αυτή η εμπειρία θα  μου μείνει αξέχαση. Ακόμη και η μεταφορά μας  με το λεωφορείο.
Ταμάρα Π. (ΣΤ3΄)

Μου άρεσε που για πρώτη φορά είχα την ευκαιρία να βρεθώ σε ένα προσυνέδριο. Η παρουσίαση της εφημερίδας μας μου άρεσε πολύ, όπως και των άλλων σχολείων.
Μπρούνο Σ. (ΣΤ3΄

Η παρουσίασή μας μου άρεσε πολύ και ελπίζω να περάσουμε στο συνέδριο. Βέβαια και τα άλλα σχολεία έκαναν καλή δουλειά και μακάρι να περάσουν κι εκείνα.
Γιώργος Σ. (ΣΤ3΄)

Μου άρεσε εκεί που άρχισε να φωνάζει ο ντελάλης. Επίσης όταν χειροκροτήθηκαν οι συμμαθητές μου που ήταν πάνω στη σκηνή.
Μιχάλης Σ. (ΣΤ3΄)

Μου άρεσε το προσυνέδριο. Όλα τα σχολεία είχαν ωραία θέματα, αλλά σαν την εφημερίδα μας καμία άλλη! Ωστόσο δεν μου άρεσε που δεν υπήρχε πολύς χρόνος για να παρουσιάσουν τα παιδιά το θέμα μας. Σίγουρα όμως ήταν μια καταπληκτική εμπειρία.
Κατερίνα Χ. (ΣΤ3΄) 
Πέρασα πολύ καλά μιας και η παρουσίαση μας ήταν πολύ καλή.
Ελισάβετ Π. (ΣΤ3΄)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου