Σάββατο 5 Απριλίου 2014

ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ ΓΙΑ ΒΟΤΑΝΑ

                                                  Οι πόνοι της καρδούλας μου,
μου έχουν γίνει χίλιοι. 
Γιατρός δεν τους εγιάτρεψε
μα ούτε χαμομήλι.
 
Αρισμαρί και ρίγανη,
φασκομηλιά, φλισκούνι,
θύμος, μυρθιά και καντιφές,
                                                        τρυπούνε μου τ΄αρθούνι.
                                           
Σαν την υγειά σου έχασες
και θες να την κερδίσεις
μόνο με βότανα της γης
θα την ξαναποχτήσεις.

Πλατύφυλλε βασιλικέ
και μακροκοντυλάτε
από ΄να μίλι και από δυο
η μυρωδιά γροκάται.

Το χαμομήλι έβρασέ το
και δώσε το στο γέρο
αν είναι και στομαχικός
πηγαίνει και στο θέρος.
                                                              Στολίζεις εικονίσματα
                                                              μέσα στην εκκλησία,
     ακόμα και Μυρτιώτισσα
      υπάρχει Παναγιά.
   
     Εσύ κανέλα δε φορείς
     μόσχο δεν κοπανίζεις
     γαρύφαλλα δε λούζεσαι,
     ήντα ΄χεις και μυρίζεις;

Ομαδική εργασία ( Στ΄2)

1 σχόλια:

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Αγαπητή μου Ευδοξία,τυχαία ανακάλυψα το μπλογκ σας και περιεργαζόμενη τις αναρτήσεις,έπεσα σ αυτήν εδώ. Με εξέπληξε ευχάριστα,διαπιστώνοντας οτι το ποίημά σας για τα μυρωδικά το συντρόφευε μία δική μου δημιουργία,έστω κι αν τώρα έχει δωρισθεί αλλού.
Χαίρομαι που σας άρεσε και την επιλέξατε.
Καλό Καλοκαίρι νάχετε!

Δημοσίευση σχολίου