Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Συνέντευξη με την κ. Σοφία την κυλικειάρχη του σχολείου μας

Πήραμε συνέντευξη από την κ. Σοφία Σοτολίδου που έχει το κυλικείο του σχολείου μας.

  • Σας αρέσει η δουλειά που κάνετε; 
Ναι, μου αρέσει. 

  • Πόσα χρόνια δουλεύετε για το σχολείο μας; Σε τι ηλικία αναλάβατε το κυλικείο;
Τώρα τον Οκτώβριο κλείνω 17 χρόνια στο σχολείο. Όταν ανέλαβα το κυλικείο ήμουν 42 ετών.

  • Σας δυσκολεύει η δουλειά αυτή; 
Όλες οι δουλειές είναι δύσκολες, αλλά πρέπει κάποιος να τις κάνει. 

  • Πώς σκεφτήκατε να δουλέψετε για το σχολείο μας;
Δούλεψα πρώτα στο σχολείο που ήταν τα παιδιά μου. Αφού έμαθα εκεί και μ΄ άρεσε να είμαι με τα παιδάκια, όταν έγινε διαγωνισμός στο σχολείο σας πήρα μέρος και κέρδισα. 

  • Πριν από εσάς το κυλικείο το είχε κάποιος άλλος;
Ήταν ένας κύριος που το είχε πάρει από το Σεπτέμβριο μέχρι τα Χριστούγεννα, το παράτησε και μετά ήρθα εγώ. 

  • Από μικρή τι θέλατε να γίνετε; 

Γιατρός. Τελικά έγινα παιδίατρος... στο φαΐ και σας ταΐζω. 

  • Θα χρειαζόσασταν κάποιο άλλο άτομο να σας βοηθάει;
Όχι, γιατί ο χώρος είναι πολύ στενός. Δε χωράει δεύτερο άτομο.

  • Σκέφτεστε να αφήσετε το κυλικείο μας;

Όχι, μόνο όταν θα είναι να βγω σε σύνταξη.

Αντωνία Τ., Γιώργος Σ. (ΣΤ3΄)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου