Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Συνέντευξη με την κ. Σουλτάνα την καθαρίστρια του σχολείου μας

Η κ. Σουλτάνα Γουναρίδου φροντίζει εδώ και 18 χρόνια την καθαριότητα του σχολείου μας. Φέτος ήταν η τελευταία της χρονιά. Βγαίνει σε σύνταξη. Έτσι, της πήραμε μια μικρή συνέντευξη. 
  • Ακούσαμε πώς θα φύγετε από το σχολείο μας; Είναι αλήθεια; Πώς τα περάσατε όλα αυτά τα χρόνια; 

Έχω 18 χρόνια στο σχολείο, έχουν περάσει πάρα πολλά παιδάκια τα χρόνια αυτά και πέρασα πάρα πολύ καλά. Ευχαριστώ ιδιαίτερα τον πρώην Διευθυντή του σχολείου τον κ. Ελευθέριο Ζέπο και την τωρινή διευθύντρια, την κ. Λεμονιά Κενάνογλου για τη συνεργασία μας. Επίσης ευχαριστώ και σας τα παιδιά που συμπεριφέρεστε τόσο καλά. Είμαι πολύ συγκινημένη. Τα τελευταία χρόνια τα παιδιά έχουν καταλάβει τη δουλειά που κάνω και με βοηθάνε με τον τρόπο τους. 

  • Σας άρεσε η δουλειά που κάνατε; 

Ναι, μου άρεσε. Είναι ένας τρόπος διαβίωσης. Βέβαια, έχω τελειώσει βοηθός χημικού. Εγώ τη δουλειά αυτή τη λάτρεψα να φροντίζω να μένει καθαρό το σχολείο. 

  • Σας δυσκόλευε η δουλειά; 

Ναι, με δυσκόλευε αλλά καμιά δουλειά δεν είναι εύκολη.

  • Θα θέλατε να έχετε κάποιο άτομο να σας βοηθάει; 

Ναι, θα ήθελα. Το σχολείο είναι μεγάλο, έχει πολλές τάξεις, θέλει αρκετή δουλειά. 

  • Πώς έγινε και πιάσατε δουλειά στο σχολείο μας;

Με προσέλαβε ο κ. Λευτέρης Ζέπος, ο προηγούμενος διευθυντής. Ήμουν χωρίς δουλειά και είχα μία οικογένεια πίσω μου να φροντίσω. Έψαχνα να βρω οποιαδήποτε δουλειά. 

  • Πόσες ώρες εργάζεστε καθημερινά στο σχολείο μας; 

Καθημερινά είναι πολλές οι ώρες, περίπου 6-7 ώρες κάθε μέρα. 

  • Τώρα που θα φύγετε από το σχολείο μας τι θα κάνετε; 

Δεν ξέρω ακόμη. Δεν το έχω σκεφτεί. Είμαι πολύ συγκινημένη τις ημέρες αυτές. Δεν μπορώ να σκέφτομαι τη στιγμή που θα φύγω. Όταν θα έρθει εκείνη η στιγμή θα δω. 

Αντωνία Τ., Γιώργος Σ. (ΣΤ3΄)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου