Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Συνέντευξη με έναν χειριστή ανυψωτικών μηχανημάτων


  • Ποια είναι η δουλειά σας; Πού δουλεύετε;

Δουλεύω στο αεροδρόμιο και είμαι χειριστής ανυψωτικών μηχανημάτων.

  • Πόσα χρόνια εργάζεστε σε αυτή τη δουλειά;

Εργάζομαι εκεί 10 χρόνια.

  • Ποια μηχανήματα χειρίζεστε;

Όλα τα μηχανήματα τα οποία πάνε στο αεροπλάνο όπως σκάλα, υδροφόρα, γεννήτρια κ.α.

  • Σας αρέσει η δουλειά σας; 

Ναι, μου αρέσει. Είναι ενδιαφέρουσα. Διαφέρει από άλλες δουλειές στον ιδιωτικό τομέα.

  • Τι ακριβώς κάνετε με τα μηχανήματα που χειρίζεστε; Περιγράψτε μας λίγο την εργασία σας.

Βοηθάμε στη φόρτωση και στην εκφόρτωση. Μεταφέρουμε εμπορεύματα από και προς το αεροπλάνο, μηχανήματα που μπορεί να χρειάζεται (π.χ. γεννήτρια, αιρκοντίσιον κ.ά.). Βοηθάμε τους ανήμπορους, που δεν μπορούν να ανέβουν ή να κατέβουν τη σκάλα του αεροπλάνου με ειδικό μηχάνημα κ.ά.


  • Η δουλειά σας είναι κουραστική;

Είναι αρκετά κουραστική θα έλεγα.

  • Πώς γίνατε χειριστής; Ήταν κάτι που το θέλατε ή απλά προέκυψε;

Είναι κάτι που προέκυψε, αλλά επειδή είναι ενδιαφέρουσα δουλειά είμαι πολύ ευχαριστημένος που έχω αυτή τη δουλειά. 

  • Τι προσόντα πρέπει να έχει κάποιος για να γίνει χειριστής;

Χρειάζεται ειδικό δίπλωμα ανυψωτικών μηχανών. Εκτός από αυτό αντίληψη και υπομονή.

  • Θα θέλατε να αλλάξετε δουλειά, επάγγελμα; Να κάνετε κάτι άλλο στο αεροδρόμιο ή αλλού;

Όχι, δε θα ήθελα εκτός αν υπήρχε κάποια ανάγκη. Όπως σας είπα είναι ενδιαφέρουσα η δουλειά μου. 

  • Πόσες ημέρες και πόσες ώρες καθημερινά εργάζεστε;

Εργάζομαι 5 ημέρες την εβδομάδα και 8 ώρες την ημέρα συν τις υπερωρίες που χρειάζονται. 

Ανθούλα Κ. (Ε1΄)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου