Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Συνέντευξη με έναν χειριστή ηλεκτρονικών γερανών και γερανογεφυρών


Ο κ. Δημήτρης Καμπούρης, χειριστής ηλεκτροκίνητων γερανών και γερανογεφυρών, μας παραχώρησε την παρακάτω συνέντευξη σχετικά με την εργασία του. 

  • Tι ακριβώς δουλειά κάνετε;

Είμαι χειριστής ηλεκτροκίνητων γερανών και γερανογεφυρών.

  • Πού δουλεύετε;

Στο λιμάνι της  Θεσσαλονίκης.

  • Από πότε εργάζεστε εκεί;

Από τις 16 Αυγούστου του 1998.

  • Για να χειρίζεται κάποιος γερανό πρέπει να έχει κάποια ιδιαίτερα προσόντα;

Ναι, βεβαίως πρέπει να έχει κάποιος ιδιαίτερα προσόντα. Για να δουλέψει κάποιος τα μηχανήματα στα οποία αναφέρομαι πρέπει να μην φοβάται το ύψος το οποίο είναι από τα 6 μ. έως τα 60μ. 


  • Εκτός από γερανό ποια άλλα μηχανήματα μπορείτε να χειριστείτε;

Μπορώ να χειριστώ και φορτωτή, τσάπα, μπουλντόζα, γκρέιντερ και σάρωθρο. 

  • Εργάζεστε πέντε ημέρες την εβδομάδα; Πόσες ώρες δουλεύετε καθημερινά;

Η εργασία μου είναι όλη την εβδομάδα και αποτελείται από 3 βάρδιες (πρωί, απόγευμα, νύχτα). Καθημερινά δουλεύω από 7 έως 12 ώρες. 

  • Γιατί επιλέξατε αυτή τη δουλειά;

Μου άρεσε από μικρό παιδί ο χειρισμός μηχανημάτων και ευτυχώς κατάφερα να κάνω στη ζωή μου αυτό που μου άρεσε. 

  • Έχετε μετανιώσει για τη δουλειά που διαλέξατε; Θα θέλατε να κάνετε κάποια άλλη;

Όχι βέβαια, δεν έχω μετανιώσει. Θα μου άρεσε να ήμουν πιλότος πολεμικών αεροσκαφών.

  • Στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης έρχονται πολλά εμπορικά πλοία; Έχει μειωθεί η κίνηση λόγω της οικονομικής κρίσης;  

Ναι, έρχονται καθημερινά πάρα πολλά εμπορικά πλοία. Όχι η κίνηση δεν έχει μειωθεί. 

Δήμητρα Κ. (Ε1΄)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου