Στο σχολείο μας υπάρχει στον πάνω όροφο η αίθουσα Πληροφορικής. Από πέρυσι το σχολείο μας έγινε Σχολείο Διευρυμένου Ωραρίου και όλες οι τάξεις, από την Α΄ μέχρι την Στ΄, κάνουν το μάθημα της Πληροφορικής.
Επειδή η αίθουσα πληροφορικής βρίσκεται στον πάνω όροφο υπάρχει ένα μεγάλο πρόβλημα με κάποιον συμμαθητή μας. Ο συμμαθητής μας έχει κινητικό πρόβλημα, βρίσκεται σε καροτσάκι. Η τάξη του βρίσκεται στο ισόγειο του σχολείου. Έτσι, όταν η τάξη του έχει μάθημα Πληροφορικής αυτός δεν μπορεί να πάει. Τότε η κ. Σοφία Ιωάννου που ανήκει στο βοηθητικό προσωπικό του σχολείου, κάθεται μαζί του στην άδεια τάξη με έναν φορητό υπολογιστή και κάνουν μάθημα.
Ρωτήσαμε το συμμαθητή μας πώς αισθάνεται που δεν μπορεί να πάει με τα άλλα παιδιά στην αίθουσα πληροφορικής. Μας είπε ότι στενοχωριέται για αυτό και ότι θα ήθελε να συμμετέχει και αυτός με τα άλλα παιδιά στην αίθουσα πληροφορικής. Ακόμη μας είπε ότι του αρέσουν πολλοί οι υπολογιστές.
Αυτό είναι το βασικό πρόβλημα με την αίθουσα πληροφορικής. Όμως δεν είναι μόνο αυτό. Η αίθουσα είναι πολύ μικρή, όπως μπορείτε να δείτε στην παρακάτω φωτογραφία.
Για παράδειγμα το τμήμα μας το Ε1΄ έχει 27 μαθητές. Στη φωτογραφία βλέπετε πόσο στενά είναι στην αίθουσα με 21 καρέκλες. Οι υπόλοιποι από εμάς αναγκάζονται να κάθονται στο διάδρομο ανάμεσα στις άλλες καρέκλες.
Σκεφτήκαμε να υπολογίσουμε πόσο χώρο έχει κάθε μαθητής της τάξης μας όταν κάνουμε Πληροφορική.
- Έτσι μετρήσαμε τις διαστάσεις του ελεύθερου χώρου:
μήκος: 5,20 μ. / πλάτος: 1,8 μ.
- Υπολογίσαμε το εμβαδό αυτού του χώρου:
Ε = 5,20 Χ 1,8 = 9,36 τ.μ.
- Διαιρέσαμε το εμβαδό του ελεύθερου χώρου με τον αριθμό των μαθητών της τάξης μας και βρήκαμε...!!!
9,36 : 27 = 0,34666... τ.μ. για κάθε μαθητή
Ρωτήσαμε ακόμη τον κ. Τάσο, το δάσκαλο της πληροφορικής να μας πει την άποψή του:
- Πώς σας φαίνεται το εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου μας;
Είναι πολύ μικρό για μεγάλο αριθμό μαθητών όπως είναι το τμήμα σας. Ακατάλληλο θα έλεγα. Οι μαθητές είναι πολύ στριμωγμένοι.
- Στα προηγούμενα σχολεία που δουλέψατε πώς ήταν οι αίθουσες πληροφορικής;
Πολύ μεγαλύτερες. Στα ΕΠΑΛ που δούλευα ήταν περίπου 3 φορές μεγαλύτερη από αυτήν που έχουμε εδώ.
- Πώς σας φαίνεται το εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου μας;
Είναι πολύ μικρό για μεγάλο αριθμό μαθητών όπως είναι το τμήμα σας. Ακατάλληλο θα έλεγα. Οι μαθητές είναι πολύ στριμωγμένοι.
- Στα προηγούμενα σχολεία που δουλέψατε πώς ήταν οι αίθουσες πληροφορικής;
Πολύ μεγαλύτερες. Στα ΕΠΑΛ που δούλευα ήταν περίπου 3 φορές μεγαλύτερη από αυτήν που έχουμε εδώ.
Όπως βλέπετε η αίθουσα πληροφορικής έχει πολλά προβλήματα. Θα ήταν καλά να βρίσκεται στο ισόγειο ώστε να μπορούν να παρακολουθούν το μάθημα και συμμαθητές μας που έχουν κινητικό πρόβλημα και δεν μπορούν να ανέβουν στον πάνω όροφο. Επίσης θα θέλαμε να είναι πιο μεγάλη η αίθουσα ώστε να μην είναι στριμωγμένοι οι μαθητές μέσα σε αυτήν.
Δέσποινα Κ., Δήμητρα Κ. (Ε1΄)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου