Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Μια διαφορετική θεατρική παράσταση στο σχολείο μας


Την Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου στην τάξη μας (Ε1΄) ήρθαν τρεις ηθοποιοί του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδας να μας παίξουν μια θεατρική παράσταση. Οι ηθοποιοί που έδωσαν που έπαιξαν ήταν η κ. Σαρόγλου Δέσποινα, η κ. Σμουλιώτη Στέλλα και ο κ. Καρανικόλας Άγγελος.
Η παράσταση λεγότανε ¨Το αυγό της κότας¨ του Γιώργου Ιωάννου. Μιλούσε για μια κότα που ήθελαν να τη σφάξουν. Υπήρχε όμως ένα παιδάκι που την αγαπούσε πολύ. Είχε δύο κατοικίδια, ένα σκύλο και μια γάτα. Είχε επίσης και μια πολύ αυστηρή γιαγιά. 



Μια μέρα η γιαγιά του τού ζήτησε να αγοράσει 10 αυγά, για να κάνει αυγολέμονο και να ψήσει στο φούρνο τη κότα. Τελικά όμως η κότα σώθηκε. 
Η ιστορία αυτή μας άρεσε πολύ γιατί είχε φαντασία. Άρεσε πολύ και στα υπόλοιπα παιδιά της τάξης μας, όπως μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω. 

Ιωάννα Κ., Ανθούλα Κ. (Ε1΄)




Ήταν μια ξεχωριστή παράσταση από τις άλλες. Οι ηθοποιοί ήταν μόνο τρεις! Μου έκανε εντύπωση που ήταν μόνο τρία άτομα, γιατί άλλαζαν το ρόλο τους πολύ γρήγορα. Σε αυτή την παράσταση καταλάβαμε ότι μπορεί να παιχτεί ένα έργο και χωρίς σκηνικά, φώτα και μάσκες.
Δέσποινα Κ.




Προσωπικά μου άρεσε διότι ξέρανε τι κάνανε και ακόμη μου άρεσαν τα τραγούδια που λέγανε.
Άννα  Κ.


Μου έκανε εντύπωση περισσότερο που χωρίς φώτα, σκηνικά και άλλα μπόρεσαν να παίξουν θέατρο. Ελπίζω να έρθουν ξανά και να μας παίξουν μια άλλη παράσταση.
Δήμητρα Κ. 



Η παράσταση μου άρεσε πάρα πολύ γιατί ήταν πολύ διαφορετικό να παίζουν τόσα κοντά μας μια παράσταση ηθοποιοί.
Παναγιώτα Κ. 



Εμένα μου άρεσε το θέατρο γιατί μπόρεσαν να παίξουν χωρίς σκηνικά, φώτα και ρούχα. Επίσης μου άρεσε διότι έπαιζαν από κοντά μας και ήταν σαν να ήμασταν μέσα στο έργο.
Θεοδοσία Γκ. 



Μου άρεσε η παράσταση γιατί δεν ήταν κάτι το συνηθισμένο. Ήταν φανταστικό. Ελπίζω να ξανάρθουνε.
Κώστας Κ.  



Μου έκανε εντύπωση πώς έπαιζαν πολλούς ρόλους. Θα ήθελα να έρχονταν κι άλλες φορές στο σχολείο μας.
Πέτρος Λ. 



Μου άρεσε γιατί δεν διήρκεσε πολύ ώρα και έτσι δεν κουράστηκα ούτε βαρέθηκα. Ακόμη μου άρεσε ότι ήταν μόνο τρεις ηθοποιοί και παίζανε πολλούς ρόλους.
Αλέξης Κ. 


Σε λίγες ημέρες θα μπορείτε να διαβάσετε και μια συνέντευξη που πήραμε από τους τρεις ηθοποιούς!!!

1 σχόλια:

Το σχολικό παρεάκι είπε...

Μπράβο !!! Ωραία και πρωτότυπη ιδέα !! Συγχαρητήρια σε όλους και ιδιαίτερα στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος.

Δημοσίευση σχολίου