Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Βιβλιοπαρουσίαση: Τρύπωνας ο φαφαγάλος/Άννα Κωσταλλά

Ένα βιβλίο που διάβασα τελευταία είναι ο ¨Τρύπωνας ο φαφαγάλος¨ της Άννας Κωσταλλά. Μου άρεσε πολύ διότι είναι αστείο και περιπετειώδης. 


Ήρωας του βιβλίου είναι ο Τρύπωνας (Τρύφωνας), ένας μικρός παπαγάλος. Τι το ιδιαίτερο έχει; Μπερδεύει το ¨πι¨ με το ¨φι¨. ¨Σφάω το κεπάλι μου να θυμηθώ αν φλήρωσα την τσιχλόπουσκα στο φεριφτερά¨ είναι μια χαρακτηριστική φράση του Τρύπωνα. 


Μια μέρα ο Τρύπωνας προσγειώνεται κατά λάθος στον κήπο της κυρίας ¨Καλλιόφης¨, όπως την αποκαλεί. Γείτονες της κυρίας Καλλιόπης είναι δύο αδέλφια, ο Μάριος και η Αλεξάνδρα. Μένουν μόνα τους μέχρι το βράδυ ωσότου οι γονείς τους επιστρέψουν από τη δουλειά. Στο ελεύθερο χρόνο τους, που είναι πολύς, διασκεδάζουν με τον Τρύπωνα.
Αξέχαστη θα σας μείνει η επίσκεψη του Τρύπωνα στο σχολείο και η γνωριμία του με τη στριμμένη διευθύντρια όπως και η επίσκεψή του στο ¨σούφερ μάρκετ¨ όπου γνωρίζει το μεγάλο του έρωτα!!! 
Το βιβλίο θα μου μείνει αξέχαστο γιατί μου δημιούργησε ανάμεικτα συναισθήματα. Γέλασα πολύ διαβάζοντάς το αλλά και στενοχωρήθηκα με κάποια γεγονότα που περιγράφονται. 
Διαβάστε το!!! Θα το αγαπήσετε!!!

Παναγιώτα Κ., Ε1΄

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

to exo diabasei kai mou arese para poli

aggelikiz είπε...

τα παιδια μου τρελαθηκαν, ειναι 4 και 6 χρονων! το λατρεψαμε ολοι! συγχαρητηρια!

Δημοσίευση σχολίου