Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

Σήμερα 2 Απριλίου 2013 είναι η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου. Μια ημέρα που σκοπό έχει να τονίσει την αξία του βιβλίου. Εμείς λοιπόν οι μαθητές του Στ2 με αφορμή την ημέρα αυτή αλλά και την έναρξη της έκθεσης βιβλίου που γίνεται στο χώρο του σχολείου μας αφιερώσαμε τη σημερινή μέρα σε όμορφες και δημιουργικές δραστηριότητες. 



Στην αρχή οι ομάδες της τάξης διαβάσαμε το φετινό μήνυμα, το οποίο γράφτηκε από τη συγγραφέα Pat Mora, το συζητήσαμε και στη συνέχεια είδαμε τη φετινή αφίσα αλλά και αφίσες προηγούμενων χρόνων. Στη συνέχεια μας δόθηκε από την κυρία μας ¨Ο ύμνος του βιβλίου" ένα ποίημα του Ευγένιου Τριβιζά που μιλάει ακριβώς για την ομορφιά του βιβλίου.

Έπειτα  η κάθε ομάδα σχεδίασε τη δική της  αφίσα  και έγραψε το δικό της μήνυμα.

Στο τέλος αφού παρουσιάστηκαν οι δουλειές μας επισκεφτήκαμε το χώρο της βιβλιοέκθεσης για να κολλήσουμε στους τοίχους τις δικές μας αφίσες. Παρακάτω λοιπόν μπορείτε να τις δείτε και να διαβάσετε τους δικούς μας ¨Ύμνους¨:

1η ομάδα:

Το μυαλό μου κι η καρδιά μου
δυο φίλοι τρομεροί,
μόνο ένα πράγμα μου λένε
" Βιβλίο να δεις!"

Βιβλίο τρομερό, βιβλίο αγαπητό,
βιβλίο αξέχαστο, σαν΄ταν αληθινό.
Όλοι μου λένε " Το μέλλον σου να δεις,
χωρίς βιβλίο ζωή δε θα βρεις! "



2η Ομάδα:

Ένα βιβλίο, μια γνώση.
Δύο βιβλία, ένα ταξίδι.
Τρία βιβλία, μια εμπειρία.

Κάθε βιβλίο που διαβάζεις
την έμπνευση αρπάζεις.

Διάβασε κι εσύ, διάβασε πολύ,
τη γνώση να κρατήσεις,
στο μυαλό να συγκρατήσεις.


3η Ομάδα

Όταν είμαι μόνος
μου κρατάει συντροφιά.

Όταν είμαι στενοχωρημένος
με παρηγορά.

Το πρωί με γεμίζει με χαρά και
το βράδυ με καληνυχτίζει γλυκά γλυκά!

Είναι της ψυχής μου συντροφιά
και τον κόσμο μου γεμίζει όλο χαρά.

Παντού θα το βρεις, όπου κι αν πας
βιβλίο το λένε, να τ΄αγαπάς!


4η ομάδα 



Οι μαθητές του Στ΄2

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου